20101106

Τα βλέπω όλα κόκκινα

Ήταν από τις καλύτερες συναυλίες που έχω πάει.
Πήγαμε από νωρίς, με το που άνοιξαν οι πόρτες κατευθείαν merchandise.
Όταν ξεκίνησε ο παρανοϊκός head of wantastiquet, ο bryant clifford meyer τον παρακολουθούσε δίπλα από τον ηχολήπτη. Τον πλησίασα και ανταλλάξαμε δύο κουβέντες. Σκέφτηκα να του ζητήσω να βγούμε μια φωτογραφία, αλλά δεν ήθελα να τον ενοχλήσω, φαινόταν πολύ προσηλωμένος σε αυτά που άκουγε.
Και όταν ξεκίνησαν... απλά ονείρωξη.


Με ένα σέτλιστ έκπληξη:
Red Sparowes Setlist Eightball Club, Thessaloniki, Greece 2010
Ο φιλικότατος ηχολήπτης δέχτηκε απροβλημάτιστα το recorder μου πάνω στη κονσόλα του, οπότε bootleg εδώ.
Παίξανε λίγο, άλλο τόσο να παίζανε δε θα κουραζόμουν, αλλά όλα τα καλά τελειώνουν.
Και καθώς φεύγαμε, τον περίμενα στη πόρτα, για εκείνη τη φωτογραφία που ήθελα νωρίτερα. Όταν του τη ζήτησα, χωρίς βεντετισμούς σαν κάποιους άλλους, χαμογέλασε και πόζαρε.

Ευγενέστατος, με ευχαρίστησε που πήγαμε. Τί να του έλεγα; Ότι εγώ τον ευχαριστώ καθημερινά για τις μουσικάρες που μου χάρισε με red sparowes, isis, windmills by the ocean;
Τον ευχαριστώ ξανά.
:red sparowes - the soundless dawn came alive as cities began to mark the horizon (thessaloniki, greece [10.11.03])

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

to link pou einai?

savior X priestdick είπε...

Αν είσαι αυτός που νομίζω ότι είσαι, πάρε τον εαυτό σου, πήγαινε τον εκεί που λέει "οπότε bootleg εδώ". Το "εδώ" όπως βλέπεις είναι πιο έντονο, και αν κάνεις κλικ πάνω του θα σε στείλει στο λινκ. Αν δεν είσαι αυτός που νομίζω, ισχύουν τα παραπάνω, απλά αντικαθιστάς το "τον εαυτό σου" με το "το ποντίκι σου".

Ανώνυμος είπε...

χαχα...άλλη φορά να είναι σε πιο εμφανές σημείο, δε μπορούμε να διαβαζουμε ο,τι λαλακία έχεις να πεις,θέλουμε τα link στο τέλος κάθε ποστ,ώστε να κάνουμε scroll κατευθείαν εκεί που μας ενδιαφέρει.ευχαριστούμε

savior X priestdick είπε...

Χμ, ας ξύσω το μουσάκι μου, ας ανάψω το τσιγάρο μου, ας πάρω την ψυχαναλυτική μου πόζα, κι ας αρχίσω...
Καταρχάς, το γεγονός ότι χρησιμοποιείς πληθυντικό αριθμό για τον εαυτό σου, όντας ένας μόνο άνθρωπος, δηλώνει μια εμφανή ψυχική αστάθεια σχετικά με την αυτοπεποίθηση σου. Θες να περιβάλλεσαι από άλλους, και σου αρκεί έστω και η ψευδαίσθηση που προσφέρει ο πληθυντικός. Οι χαρακτηρισμοί καταδεικνύουν μια προφανή έλλειψη ανοχής στο διάβασμα, πράγμα λογικό αν ασχολείσαι όλη μέρα με αριθμούς. Αλλά κι αυτό θέλει κοίταγμα. Το ότι ζητάς τα λινξ στο τέλος κάθε ποστ, και όχι να μπαίνουν σε π.χ. εμφανές σημείο ας πούμε, δείχνει μια αδυναμία να κατανοήσεις τη ροή ενός κειμένου, και να βγάλεις συμπεράσματα για το τί λέει που. Πιθανά σημάδια δυσλεξίας; Θα χρειαστεί περαιτέρω διερεύνηση. 50€. Ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

μεγάλη απάντηση και δε μπορώ να την διαβάσω.αν έχεις βάλει κάποιο link μέσα, ξαναγράψτα και βάλτο στο τέλος για να κανουμε τη δουλειά μας.ευχαριστούμε

savior X priestdick είπε...

έλα, πάρε, λινκ, ΛΙΝΚ!!!
http://2.bp.blogspot.com/_GAC9_qtROoI/SPus6G0klJI/AAAAAAAAAHk/u7ZQMagxQtc/s1600-h/%CE%9C%CE%B9%CF%87%CE%AC%CE%BB%CE%B7%CF%82+16.JPG

dreams-dxt είπε...

η συναυλία ήταν πολύ καλή...
κάτι έγραψα κι εγώ!
έχεις πράμα φαντάζομαι...

savior X priestdick είπε...

Τί εννοείς πράμα; Αν εννοείς κι άλλα μπουτλεγκς που να έχω γράψει εγώ, ότι βλέπεις εδώ, μιας και πήρα recorder σχετικά πρόσφατα. Γενικά έχω αρκετά bootlegs, αλλά από τις γνωστές πηγές, internet archive κλπ.
Το δικό σου βγήκε καλό; Στείλε κανένα λινκ.