20100806

Μη με ξυπνάς...

... δεν γιορτάζω... Αυτό σιγομουρμούρισα με το που άνοιξα τα μάτια μου σήμερα.
Και εξηγώ: Σαν φανατικός οπαδός της θρησκείας των mogwai, έχω σαν ήχο μηνυμάτων αυτό:
i know you are, but what am i? by xyu7
Όπως ακούτε ή αν είσαι ο Παπουτσής βλέπεις, γιατί έχεις ήδη πατήσει το pause, κρατάει 2:29.
Και σήμερα το πρωί, από διαβολική σύμπτωση, κι ενώ απολάμβανα τον ύπνο μου αφού είχα ξενυχτίσει χθες, μου στέλνουν μηνύματα για ευχές 2 φίλοι πρωί-πρωί. Τα πρώτα 2:29 κατάφεραν ίσα-ίσα να μου ανοίξουν τα μάτια, αλλά τα επόμενα 149 δεύτερα με ξύπνησαν πλήρως. Και καθώς συνειδητοποιούσα γιατί τόση κάψα για επικοινωνία τόσο νωρίς, άλλαξα λίγο το "μη με ρωτάς, δε θυμάμαι" στο πιο κατάλληλο " μη με ξυπνάς, δε γιορτάζω". Και δε γιορτάζω για πολλούς λόγους. Αλλά τα έχουμε πει αυτά. Ευχές δέχομαι, γιατί διαφορετικά θα έπρεπε να μαλώνω με όποιον έτρεχε να μου ευχηθεί. Αλλά εγώ δε γιορτάζω. Γιορτάζει η ΕΟ6Α. Αντίλ νεξτ γίαρ...
:alice in chains - what the hell have i? (nothing safe)

Δεν υπάρχουν σχόλια: