20120130

Υπεραστικό.

Συναυλιών συνέχεια. Μετά από του θεούληδες (τί πάει να πει ποιους θεούληδες), σειρά είχαν οι Γερμανοί long distance calling. Με πολύ φτηνό εισιτήριο -12€- 3 μπάντες στον πάντα φιλόξενο αλλά άθλιο 8ball. Τη βραδιά άνοιξαν οι Αθηναίοι πιτσιρικάδες we.own.the.sky, που παίξανε εξαιρετικά, και γενικά αφήσαν τις καλύτερες εντυπώσεις. Σύντομα full length όπως μου είπαν 2 από τους 3 κιθαρίστες. Με τον τρίτο δε μίλησα, αλλά πιστεύω τα ίδια θα μου έλεγε.

Merchandise time, τσίμπησα το cd των sleepstream, και μια μπλούζα long distance calling που μου βγήκε μπλε.

Σκυτάλη στους Θεσσαλονικείς sleepstream. Όμορφοι ήχοι, κλασικές ποστ ροκ μανιέρες, τίποτα εξωφρενικό. Πιστεύω ότι λειτουργούν καλύτερα σπίτι με τα ακουστικά, παρά live. Όντας Θεσσαλονικείς είχαν το δικό τους fan base το οποίο και εγκατέλειψε το 8ball με το πέρας της εμφάνισης τους. Μια λέξη. Ντροπή. Σε παίρνουν οι άλλοι να ανοίξεις και εσύ μόλις τελειώνεις την κοπάνας; Συγκριτικά με τους we,own.the.sky που ταρακούνησαν το 8ball εμφανώς κατώτεροι.

Και μετά οι γερμανοί ποστ ροκάδες που δε θέλουν να τους χαρακτηρίζουν έτσι, αλλά πως να το κάνουμε, η μουσική τους είναι ότι πιο κοντά σε pelican έχω ακούσει, χωρίς τα πολλά ατμοσφαιρικά περάσματα των τελευταίων. Τα είπα και με τον ένα κιθαρίστα τους καθώς συγκατουρούσαμε. Καλό παιδί.

Στα της εμφάνισης τώρα, κανένα κεφάλι δεν έμεινε ακούνητο, μας πήραν και μας σήκωσαν. Με τα ριφ να πέφτουν βροχή, τα γερμανάκια είναι από τα καλύτερα συγκροτήματα στην πιάτσα αυτή την εποχή. Για του λόγου το αληθές, τσιμπήστε και το bootleg εδώ.
Long Distance Calling Setlist Eightball Club, Thessaloniki, Greece 2012
Και φύγαμε όλοι ευχαριστημένοι και χαρούμενοι...

Και αν νόμιζες ρε Μύξα ότι δε θα ασχοληθώ με την περίπτωση σου, είσαι γελασμένος.
Έτσι μου εμφανίστηκε το Σάββατο το πρωί...

Ξεκίνησε να ξυρίζει μόνος το κεφάλι, και δεν έφτανε πίσω οπότε ήρθε σε εμένα να τον τελειώσω. Και έκανα καλή δουλειά:

Και αυτά από αυτό το Σ/Κ. Τα λέμε το αργότερο την άλλη βδομάδα με τις εντυπώσεις από τις συναυλίες 2l8 σε Δράμα και 8ball.
:3epkano - sunrise for sophie (hans the reluctant wolf juggler)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σεβαστή κάθε άποψη πέρι μουσικής, όμως η κατηγορία πως η μπάντα πήρε τον κόσμο της και έφυγε αφήνει χώρο για ποικίλες ερμηνείες για τις προθέσεις σου φίλε μου. Επειδή ήμουν στο χώρο μπορώ να σε διαβεβαιώσω πως οι Sleepstream άφου χαιρέτισαν, ώς καλοί οικοδεσπότες,τον αρκετό κόσμο που ήρθε στο Eightball πήραν θέση στο κάγκελο μαζί με τους We.Own. Αν εσυ τυγχαίνει να μη τους ξέρεις ή να μη σου αρέσουν δε σημαίνει πως πήραν τον κόσμο τους που επίσης δε ξέρεις και έφυγαν. Φιλικά

savior X priestdick είπε...

Δεν λεω πως εφυγαν οι sleepstream. Λεω πως εφυγε ο κοσμος που εφεραν, πραγμα που θεωρω απαραδεκτο. Το αν μειναν οι ιδιοι, δε θεωρω πως ειναι αξιο επιβραβευσης, ΟΦΕΙΛΑΝ να μεινουν. Κι αυτο δεν εχει να κανει σε τιποτα με το αν μου αρεσει η μυσικη τους, και το cd τους πηρα για υποστηριξη και μια χαρα τους βρισκω. Το οτι εφυγε κοσμος το ειδα με τα ματια μου, γιατι συνεβη ακριβως μπροστα μου. Και ειναι γενικο φαινομενο. Στο καγκελο ειδα τους we.own.the.sky, τους sleepstream παλι οχι. μπορει να μην ειδα καλα. Δεν εχω κανενα θεμα με την μπαντα, αλλα ξαναλεω, ειναι ντροπη να φευγει κοσμος μετα το support.