20081004

Δώρα #2

5.12.06

Έφτασε σήμερα και το δεύτερο δώρο μου για τα γενέθλιά μου. Άν κάνετε ιντερνετικές αγορές, amazon.co.uk, μη διστάζετε, σε 3 μέρες ήταν όλα εδώ, όμορφα και ήσυχα, χωρίς προβλήματα και με ελάχιστο κόστος. Πήρα το soundtrack για τη ταινία zidane, επίσης για τη ταινία the fountain και το travel is dangerous των mogwai. Βέβαια όλα αυτά τα είχα κατεβάσει από καιρό, αλλά μιας και είμαι τόσο πειραγμένος με mogwai, δε μπορούσα να μη τα έχω σε cd.



Αλλά το ωραιότερο απόκτημα μου ήταν αυτό:
the fountain: graphic novel.

Και χρησιμποποιώ τον όρο του amazon graphic novel γιατί ο όρος "comic" θα ήταν πολύ λίγος για να χαρακτηρίσει αυτό το βιβλίο. Οι 160 σελίδες του διαβάστηκαν σε 1 ώρα από τη στιγμή που το πήρα. Το βιβλίο αυτό φτιάχτηκε όταν ο σκηνοθέτης του π και του requiem for a dream είδε το πιο μεγαλόπνοο σχέδιο του να σταματάει από τους χολιγουντιανούς boxoffice-οπατέρες. Ευτυχώς η ταινία βρήκε το δρόμο της στα μάτια μας, αλλά προέκυψε και το βιβλίο από αυτή τη περιπέτεια. Ανυπομονώ να δω τη ταινία.
:mogwai - friend of the night [acid casuals remix] (travel is dangerous ep)

Δεν υπάρχουν σχόλια: