20081004

Τα-τα! #3

Γειά σας.
Τι κάνετε;
Ελπίζω να είστε όλοι καλά.
Από αυτό το πολύ κομβικό σημείο του μπλογκ θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι η μπλογκοζωή μου άλλαξε για ακόμα μια φορά.
Τα ποστς που υπάρχουν από εδώ και κάτω είναι όλα τα ποστς που υπήρχαν στα προηγούμενα δύο μπλογκς μου. Από αυτό το ποστ και πάνω θα μπαίνουν οι καινούριες ηλιθιότητες που σκέφτομαι.
Αυτό έγινε κυρίως για να αποφύγω ένα πράγμα. Να βρίσκουν αυτά που γράφω άνθρωποι που δε θέλω. Και στο πρώτο και στο δεύτερο μπλογκ υπήρχε πολλές φορές η ονομασία του χωριού μου. Αυτό σημαίνει ότι όποιος αναζητούσε στο γκουγκλ τη λέξη Ρ_______ς έπεφτε (και) στο μπλογκ μου. Θα πείτε: "γιατί δεν αλλάζεις τη λέξη;". Αυτό θα κάνω από εδώ και πέρα αντικαθιστώντας τη λέξη Ρ_______ς με τη λέξη Δοροβίλος. Η λέξη έχει ήδη αντικατασταθεί σε όλα τα ποστς που μεταφέρθηκαν απο τα παλιά μπλογκς. Θα ξαναπείτε: "όχι, εννοούμε γιατί δε αλλάζεις τη λέξη στα παλια μπλογκς, ώστε να μην αλλάξεις μπλογκ;". Αφ' ενός γιατί έχω χάσει τα στοιχεία από το πρώτο μου μπλογκ και δε μπορώ να επεξεργαστώ τις αναρτήσεις, αφ' ετέρου γιατί και το δεύτερο μπλογκ βρίσκεται ήδη στους σελιδοδείκτες αρκετών ανεπιθύμητων Δοροβιλινών. Και μιας που είμαι και λίγο ότι να 'ναι και κατά καιρούς εκθέτω εμένα, γνωστούς και φίλους από εδώ μέσα, δεν ήθελα να μπορεί ο καθένας να τα βλέπει αυτά.
Γι' αυτό, για άλλη μια φορά καλώ εσάς, τα φανταστικομύρια των αναγνωστών μου (ναι, εσύ, κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ. κι εσύ...) να έρχεστε εδώ για up to date νέα για την ΕΟ6Α. Ξανά τα-τα, και τα λέμε.
:unkle - restless [feat. josh homme] (war stories)

Δεν υπάρχουν σχόλια: