20081004

Βρείτε τις διαφορές

1.12.06

Αυτή είναι η Γεωργία, μια γυναίκα που εκτιμώ και σέβομαι απεριόριστα (από τότε που σταμάτησα να είμαι μαθητής της και μετά, όσο ήμουν μαθητής της μου έσπαγε τα νεύρα). Η Γεωργία που λέτε, μια καθ' όλα αξιαγάπητη κυρία, μητέρα 2 αξιαγάπητων παιδιών, έχει ένα όχι και τόσο αξιαγάπητο φετίχ, που μου τη δίνει γιατί αν δε κρατάς σημειώσεις, μπερδεύεσαι και με τη σειρά της στραβώνει που δε το πρόσεξες. Μπορείτε να εντοπίσετε το φετίχ της Γεωργίας στις παρακάτω φωτό;





Ω, ναι, η Γεωργία αλλάζει χρώμα στα μαλιά της με το ρυθμό που ο "αν μου πατήσετε το τριφύλλι σας καθάρισα" σχίζο του Αγρινίου άλλαζε σφαίρες στο όπλο του: Ακαριαία.
:godspeed you! black emperor - static [world police and friendly fire] (lift yr. skinny fists like antennas to heaven!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: