20081004

Ιασου Σοφηα

20080701

Εκεί που άκουγα το love letter του cave, θυμήθηκα την ύπαρξη του παρακάτω γράμματος. Το είχε δώσει σε μια πρώην μου ένας τύπος, και είναι απολαυστικό!


Αφού γράφω σπάνια, μιας και μπήκα στις διαδικασίες, ας συνεχίσω με άλλα νέα.
Η αγαπημένη μου Κλαρίς πήγε στρατό! Εδώ λίγο πριν φύγει σε παιχνιδίσματα μας:


Πριν μερικές μέρες, επιστρέφοντας σπίτι, παραλίγο να πατήσω ένα σκαντζόχοιρο με το αμάξι μέσα στην αυλή μου. Πρόλαβα να σταματήσω, αλλά το επόμενο πρωί αντίκρισα αυτό το θέαμα:

Το τσάκωσε το άλλο μου σκυλί, η Φαίδρα... Ήταν η ώρα του που θα έλεγε και η γιαγιά μου.

Και μιας που έπιασα τα νεκρά ζώα, εύχομαι σε αυτούς που ευθύνονται για τέτοιες εικόνες τα χειρότερα... Ντροπή.


Για κάτι χελώνες που πήρα είχα πει;
Δε θυμάμαι, τέλος πάντων, είχα πάρει με τη Νίκη δύο χελώνες, ήθελα κάτι πιο interactive από το χρυσόψαρο που στράβωσε, αλλά τελικά μια από τα ίδια ήταν. Η μία ήταν ελαττωματική από την αρχή, ούτε καν ονόματα δεν τους έδωσα (έλεγα να πω τη μία γραφειοκρατία και την άλλη μετρό Θεσσαλονίκης), ήμουν βέβαιος ότι δε θα ζούσανε και πολύ.
Και τελικά η μία ψόφησε πριν λίγες μέρες, και η άλλη θα την ακολουθήσει, γιατί λέει αυτές δε μπορούνε μόνες τους. Περίεργο μου ακούγεται, γιατί στο πισινάκι που τις είχα, καθόταν πάντα όσο πιο μακριά μπορούσαν η μία από την άλλη. Καμιά φορά μάλιστα, μία από τις δύο ανέβαινε πάνω στο ψευτοφοινικάκι για να σωθεί. Και πετάγεται η γιαγιά μου και λέει: Μαζί δεν έκαναν και χώρια δε μπορούσαν.


Το άλλο μου ζωντανό κατοικίδιο, ο ulver, αλλάζει τρίχωμα και έχω πνιγεί στην τρίχα:


Και τώρα στους ανθρώπους (Η κλαρίς σωστά μπήκε στη προηγούμενη κατηγορία).
Αυτή είναι η ξαδέρφη μου η Έλενα! Το πιο γλυκό κοριτσάκι που γνώρισα ποτέ!


Τέλος, να καταγγείλω ότι ο Στάμος αρνείται να φέρει καμιά μπύρα της προκοπής, και αναγκάζομαι να πίνω carib, γιατί ως γνωστόν, στο τρίπτυχο amstel, heineken & carib, υπερέχει. Αλλά επειδή κι αυτή δεν είναι και καμιά σοβαρή μπύρα, βρήκα αυτόν τον τρόπο να την βελτιώνω:


Αυτά, και όπως πάντα, viva palestina libre!


:ska-p - intifada (que corra la voz)

Δεν υπάρχουν σχόλια: