20081004

Σώπα!

20070630

Κι όμως!
Νέο post!
Φοβερό ενδιαφέρον έχω δείξει τον τελευταίο καιρό για το blog μου.
Τέλος πάντων, ιδού τα νέα:
Έβγαλα τα posts από το παλιό blog, γιατί μου την έδωσε το χυμαδιό που επικρατούσε σε αυτό. Το παλιό blog παραμένει εκεί που είναι, και αν ποτέ διαγραφεί, ε, τι να κάνουμε...
Τα πράγματα κυλάν αργά, νωχελικά και βασανιστικά. Πήρα ένα σκύλο, είναι βελγικό, το ονόμασα ulver, αυτό είναι:

Καλός δεν είναι;

Μετακομίζω με τη Νίκη το άλλο σάββατο, πάμε ψηλά στα κάστρα, σε ένα γαμάτο σπίτι (όπως μου είπε) έχει και τζάκι...

Έχω χεστεί στις μπύρες, αμέτρητες, πολλές, διάφορες μπύρες από παντού, κυρίως όμως την La Trappe tripel την έχω σκίσει. Μαζί με αυτόν τον κύριο:


Η Γεωργία πάλι άλλαξε χρώμα στα μαλλιά της:

Κι ο γιος της τα πήγε εξαιρετικά στις πανελλήνιες. Εύγε Νικολό.

Επίσης με τον κύριο εδώ, αναμένουμε την καινούρια σαιζόν του ΑΡΗ με αγωνία:


Αυτά, ελπίζω να επιστρέψω σύντομα στη μπλογκόσφαιρα.
:gardenbox - the grief of sadness (gardenbox)

Δεν υπάρχουν σχόλια: